Navigation Menu+

5 warzyw, które MUSISZ jeść jesienią

Opublikowano w Wrz 12, 2016 przez w Zdrowie | 0 komentarzy

jesienne warzywa

Nasza dieta powinna zmieniać się tak samo, jak klimat, w którym żyjemy. Najlepiej gdy jemy to, co rośnie właśnie w naszym kraju, bo sięgając po jogurty czy cytrusy wychładzamy organizmy i obniżamy naszą odporność. Dlatego już teraz warto przygotowywać posiłki, najlepiej ciepłe z:

fasoli – to bogate źródło białka i sycący składnik zup oraz sałatek

jesienne warzywa

cebuli, czosnku, szczypiorku, pora – można je hodować na domowym oknie a działają silnie bakteriobójczo i przeciwnowotworowo

jesienne warzywa


buraki
– w postaci gotowanej czy jako surówka są świetnym lekiem na anemię, kaszel, osłabienie organizmu

jesienne warzywa

rzepa, kapusta biała, włoska, jarmuż, brukiew, kalafior, brukselka i brokuły, czyli warzywa kapuściane – odtruwają organizm, działają antynotwoeowo, chronią przed grypą i przeziębieniami
dynia – nie ma dużo kalorii i w ogóle tłuszczu, ma z kolei witaminy: A (beta-karoten), B1, B2, C, PP oraz składniki mineralne: fosfor, żelazo, wapń, potas i magnez

cauliflower-1644626_1280

dynia – nie ma dużo kalorii i w ogóle tłuszczu, ma z kolei witaminy: A (beta-karoten), B1, B2, C, PP oraz składniki mineralne: fosfor, żelazo, wapń, potas i magnez

jesienne warzywa

Zdjęcia pochodzą z https://pixabay.com

Dodaj komenatrz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.